hem assolit els trets de l’assaig

14 gener 2010 mareig6

Sembla que fa dos dies que vam iniciar el curs acadèmic 2009-2010 i en canvi, el ben cert és que aquest primer quatrimestre  ja està finalitzant. I és que, realment, el temps transcorre ràpidament. Ara bé, considere que a mesura que el temps passa, nosaltres aprenem i evolucionem paral·lelament amd ell (i amb la mateixa rapidesa).

Així doncs, intente reflexinar sobre l’assignatura d’assaig i pense en els conceptes teòrics que hem estudiat. Realment els he assolit? Considere que sí, i ho dic satisfeta i convençuda.

Sovint, es te la creència que els alumnes sols estudiaran i aprendran si realitzen un examen, habitualment escrit. En canvi, el sistema d’avaluació d’assignatures com assaig fa que ens adonem que un examen no ho és tot. Demostra que l’alumne és capaç de treballar pel seu compte i assolir tots els coneixements explicats a classe.

Gràcies a les explicacions fetes a classe sobre la matèria, i sobretot a les lectures obligatòries de classe, he pogut constatar, des del punt de vista de J. Pla o Montserrat Roig, els trets essencials de l’assaig.

Entry Filed under: General