conclusions

15 gener 2010 mareig6

A continuació, per tal de finalitzar les meues reflexions sobre l’obra de Montserrat Roig, faré una mena de conclusions a les quals he arribat gràcies a la lectura i la posterior anàlisi del llibre al blog i al treball.

Digues que m’estimes encara que sigui mentida, com he dit a les entrades anteriors, és una obra que m’ha fet adonar-me’n dels trets bàsics de l’assaig.Gràcies a ella, he après  a reflexionar sobre una nova forma d’assaig, desconeguda per a mi. (A base de notes preses per l’autora a través de les quals fa les seues argumentacions).D’altra banda, m’ha fet pensar en nombrosos temes i alhora, he pogut fer les meues pròpies reflexions i conclusions.

Però el més important és que m’ha obert les portes a les lectures d’assaig. Habitualment, acostume a llegir novel·les, però la nova visió de l’assaig que m’ha aportat l’assignatura i les obres llegides, faran que adopte una nova postura respecte al gènere. Així doncs, a partir d’ara hem plantejaré llegir més obres assagístiques,ja que se que aquet tipus de lectures m’enriquiran culturalment.

Finalment, també he d’esmentar que considere que la realització d’aquest blog és molt positiva per a l’alumnat, perque en ell podem expressar aquells sentiments que ens ha succitat l’obra.

Entry Filed under: General

Leave a Comment

Required

Required, hidden




¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 5 5 ?

Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Subscribe to comments via RSS Feed



Pages

Categories

Calendar

gener 2010
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts