1a INTERVENCIÓ: per què he escollit aquesta obra?

1 desembre 2009 mareig6

En primer lloc, m’ agradaria aclarir als meus companys que, seguidament, justificaré la tria de l’ obra “Digues Que M’estimes Encara Que Sigui Mentida”, de Montserrat Roig. També us diré que aquest segon treball d’ assaig català el realitzaré amb la meua companya Lidia Crespo.

Doncs bé, he de dir que he escollit aquesta obra, primerament,  perque la meua companya i jo vam estar buscant informació sobre alguns dels autors que la professora Maria Conca ens havia posat a l’ abast.

Realment, també és ben cert el fet que la tria de l’ obra va estar condicionada, en certa mesura, pel seu títol. Aquest títol considere que és encantador, alhora que obri pas a la imaginació.

D’ altra banda, l’ elecció de l’ obra també va estar motivada pel fet que aquesta fòra escrita per una autora catalana tan important com és Montserrat Roig.

Posteriorment, m’ he informat una mica sobre la temàtica d’ aquesta obra i, gràcies a aquesta informació, finalment hem decidit que serà aquesta obra la que llegirem i treballarem.  L’ obra constitueix un conjunt de reflexions que fa  l’autora des del seu punt de vista com a escriptora.

Així doncs, una vegada escollida l’ obra, passarem a fer la seua lectura i posterior anàlisi.

Finalment, he de dir-vos que quan aquesta lectura ja estiga més avançada, comentaré les meues impressions. D’acord?

Entry Filed under: General