primeres impressions

12 gener 2010 mareig6

Quan vaig escollir l’obra, havia llegit que era un recull d’anotacions de l’autora on aquesta feia les seues reflexions sobre aspectes essencials per a ella com la vida, la pàtria o els llibres. Així doncs, vaig pensar que segurament, m’agradaria poder reflexionar i indagar sobre aquest temes.

Posteriorment, després d’haver llegit l’obra, considere i afirme que la lectura de ” Digues Que M’estimes Encara Que Sigui Mentida”, ha estst una lectura molt profitosa i enriquidora en molts aspectes. Definitivament, m’ha fet constatar diferents trets de l’assaig i reflexionar sobre diferents temes com la ciutat natal, la posició de la dona o la nostra llengua.

Entry Filed under: General

Leave a Comment

Required

Required, hidden




¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 14 2 ?

Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Subscribe to comments via RSS Feed



Pages

Categories

Calendar

gener 2010
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts